Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Souběh funkce člena statutárního orgánu a zaměstnance ve vybraném podniku
Otčenášková, Iva
OTČENÁŠKOVÁ, I. Souběh funkce člena statutárního orgánu a zaměstnance ve vybraném podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá problematikou souběhu funkcí u osoby, která je zároveň členem statutárního orgánu a zaměstnancem ve vybrané společnosti JASY-KO s. r. o. Literární rešerše je zpracována na základě odborné literatury a judikaturních závěrů týkajících se zvolené problematiky. Dále popisuje charakteristiky pro společnost s ručením omezeným, pracovněprávní vztah a odvod zákonem povinných plateb. Praktická část se zabývá popisem stávající situace v konkrétní společnosti včetně zdaňování příjmů. Na základě zpracování modelů byla navržena východiska pro optimalizaci zdaňování příjmů a zabezpečení na důchod.
Revenue management and its utilization in hotel industry
Ďurica, Peter ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Cílem práce je představení revenue manažmentu jako komplexního manažerského přístupu k řízení hotelů za účelem optimalizace příjmů na příkladu společnosti Accor. Taktéž na základě analýzy výsledků dosahovaných pražskými hotely společnosti navrhnout možnosti zvýšení efektivnosti revenue manažmentu. Za tímto účelem byly v první kapitole představeny teoretická východiska revenue manažmentu, jeho vývoj, různé přístupy a nástroje k optimalizaci příjmů hotelů. Druhá kapitola představuje společnost Accor. Význam revenue manažmentu pro společnost a jeho uplatňování v hotelové praxi obsahuje třetí kapitola. Poslední kapitola, na základě interních údajů, analyzuje výsledky společnosti, zejména výkonové ukazatele a způsob uplatňování nástrojů optimalizace příjmů. V návaznosti na důkladnou analýzu předkládá několik návrhů, z kterých většina by v krátkodobém horizontu mohla přinést společnosti zlepšení hospodářských výsledků. Předkládané návrhy jsou limitované znalostmi a zkušenostmi autora práce. Týkají se výlučně pěti hotelů provozovaných společností v Praze. Detailnější a cílenější analýza by mohla odhalit nedostatky, které je možné odstranit len centrálně, ze sídla společnosti v Paříži. Odstranění těchto nedostatků by mělo pozitivní dopad aj na hospodaření pražských hotelů společnosti Accor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.